هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هـادی عـربی گل
مدرس ،کارشناس خبره محلی هتلداری و گردشگری کد 868 ، مشاور در رشته های هتلداری و جهانگردی
رئیس کمیسیون بازرسی ، ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات جامعه حرفه ای هتل آپارتمانهای خراسان رضوی
دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) گردشگری از دانشگاه پیام نور مشهد
مدیریت بازرگانی و سیاستگذاری فروش شرکت تعاونی گردشگری هشتمین مسیر
مدیریت میانی و مشاور در تجهیز ، راه اندازی و بهره بره هتل لشکر 10 سپاه سید الشهدا
مشاور و مدیر زائر سرای باران (هتل باران ) شرکت قطارهای مسافربری رعد
مدیر و مشاور تجهیز و راه اندازی هتل آپارتمان ابرار خیابان امام رضا
مدیر و مشاور هتل آپارتمان کرانه
مدیر فروش تورهای سوریه - صبح پرواز مشهد
نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران
نماینده و مسئول فروش هتل کینگ تایم سوریه – دمشق زینبیه
نماینده و مسئول سیاستگذاری فروش شرکت پارسیان – طرف قرارداد شرکت پایاپارس نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر سیاستگذاری و بازاریابی فروش شرکت هتل پردیس
مدرس رشته هتلداری در هنرستان هتلداری همای سعادت
مدرس در مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر هشتم
نماینده و مشاور اسکان خانواده های قرارگاه 63 خاتم الانبیاء استان تهران
مسئول تورهای دانش آموزی شهر تهران مستقردر دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی افرا گشت
مسئول اسکان همایش مدیران هتل های کشور در هتل پارس مشهد
مدرس تخصصی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در صنعت هتلداری
مدرس تخصصی متصدی فرانت آفیس ، متصدی البسه و بازاریابی و سیاستگذاری فروش
مدرس تخصصی در مرکز هتلداری همیار هتل
مدرس هتلداری در هنرستان هتلداری و گردشگری هما
معاون اجرایی موسسه آموزشی هما پژوهش توس
مسئول کمیته اسکان چهاردهمین و پانزدهمین و شانزدهیمن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدرس ، کارشناس تجهیز هتل بین المللی صدف ( هرات - افغانستان )
مشاور و کارشناس تجهیز واحدهای اقامتی و پذیرایی پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مالکین و مدیریت اجرایی هتل ایران زمین
مدیر هتل لاله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
مدیر اجرایی واحد بهره برداری از برج اقامتی آراد
عضو انجمن کارشناسان خبره محلی شهرستان مشهد
ارزیاب اقامتگاههای بوم گردی
مدیر عامل شرکت هتلداری و گردشگری هشتمین گل بهشت

شماره های تماس : 09151105825 - 09391105825

www.instagram.com/hadiarabigol


نویسندگان

تبلیغات با پیام کوتاه برای هتل

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ق.ظ

تبلیغات با پیام کوتاه برای هتل

بازاریابی و تجارت هتل، بدون استفاده از راهکارها و پنل های پیامکی کامل نیست. از آنجایی که تجارت هتل ها روز به روز رقابتی تر شده می شود، مهمان ها و مشتریان بیشتر به سمت هتل هایی جذب می شوند که خدمات موبایلی و پیامکی بیشتر و ساده تری از آنها جذب کنند. این امتیاز را صاحبان کسب و کارهای مربوط به هتل و مهمانداری، می تواند به سهولت با یک پنل پیامکی جذب کنند. حتما تا بحال روش های تبلیغات و بازاریابی متفاوتی را شنیده اید، در این مقاله، به موجز به تک تک این موارد مفید اشاره شده است.

Mobile CMS

به مشتریان و مهمانان هتل یا مسافرخانه خود اجازه دهید تا آدرس شما را به سادگی پیدا کنند، برای این منظور باید از سیستم های GPS استفاده کنید.

لیستی از امکانات و سرویس های هتل تان تهیه کنید.

با استفاده از ماژول های رویدادی، رویدادها، نشست ها و همایش های مربوط به هتل تان را اطلاع رسانی کنید.

ویژگی مربوط به هتل تان که احساس می کنید، شما را از سایر رقبا متمایز کرده است، به صورت محتوای عام در آورید.

عکس های از هتل تان، مهمانان ویژه و عکس های مربوط به همایش ها و قسمت های مختلف را به اشتراک بگذارید.

محتوا را در زیر منوها سازماندهی کنید.

به ازای بازدید مجدد مشتریان یا مهمانانتان، به آنها تخفیف دهید.

مصاحبه ها و نظرات مشتریانتان را در وب سایتهای خود درج کنید.

در سایتهای اجتماعی و شبکه های اجماعی مانند فیسبوک، توئیتر و دیگر سایتها تبلیغ کنید.

با بازخوردهای RSS ایجاد شده در دستگاه های موبایلتان، به مقاله های اخیر و به روز شده خود لینک دهید.

ویدیوهای YouTube را مستقیما در سایت موبایل خود قرار دهید.

چارچوب اس ام اس

با استفاده از کدهای کوتاه، لیستی از مشترکین اس ام اسی خود ایجاد کنید.

برای لیست مشتری یا مهمانان خود پیشنهادات ویژه را به صورت انبوه اس ام اس کنید.

فرم راهنمای ثبت نام و عضویت در لیست خود را برای مشتریانتان تهیه کنید.

برای ایجاد پایگاه داده ای از مهمانان، به سادگی یک کمپین بازاریابی راه اندازی کنید.

پاسخ دهنده خودکار موبایلی ایجاد کنید.

اطلاع رسانی ها و تاییدات تبلیغات را به صورت اتوماتیک زمانبندی کنید.

امکان رزرو هتل، یا رستوران یا سایر سرویس های هتل تان را برای مشتری فراهم کنید.

تبلیغات ارسال کنید و از طریق فیسبوک و توئیتر در تعامل باشید.

گزارش های بازاریابی مبتنی بر آمارهای مهمانان و یا توریست ها تولید کنید.

مدیریت QR

کدهای QR می توانند محل مهمانانتان یا مشتریان همیشگی تان را رد یابی کنند.

برای اندازه گیری مشارکت مهمانان و مشتریان خود به طور مداوم، گزارش های تحلیلی تهیه کنید.

کد QR خود را با رنگ و لوگوی هتل تان همراه کنید.

پنل پیامکی هتل ها

امروزه تمام هتل ها برای کسب امتیاز بیشتر به دنبال راه و روش هایی جهت ارائه خدماتی متمایز به مشتریان خود می باشند. سامانه های پیام کوتاه یکی از همین امکانات بوده که در این مقاله به شرح امکاناتی که این سامانه ها در اختیار کاربران هتلدار قرار می دهند خواهیم پرداخت.

مهمترین کاربرد سامانه های پیامکی که از ابتدای ورود این پنل ها رایج بوده است ، ارسال پیامک های تبلیغاتی می باشند. شما می توانید با استفاده از سامانه ی پیام کوتاه شرکت ایده پردازان تنها با پرداخت شارژ به میزان دلخواهتان بدون پرداخت هزینه ی دیگری ،  به صورت منطقه ای شهر و کدپستی ، نقشه گوگل ) و یا بر اساس بانک شماره ی اصناف پیامک مد نظرتان را جهت تبلیغ هتل ارسال نمایید. همچنین شما می توانید ارسال های تبلیغاتیتان را با استفاده از ماژول ارسال به تلگرام ارسال نموده و متن خود را همراه با تصویری ار هتلتان ارسال نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که در صورتی که کانالی در تلگرامتان دارید آدرس آن را در متن پیامکتان درج نمایید تا افراد با ورود به کانال شما اطلاعات بیشتری از امکانات و فضای هتل شما کسب نمایند.

از دیگر امکانات سامانه پیام کوتاه ایده پردازان امکان ذخیره اطلاعات مشتریان و دسته بندی آنان به صورت گروه هایی مجزا می باشد. به طور مثال شماره های مشتریان اردیبهشت 95 . شما می توانید در فروردین سال آینده و یا هر زمان دیگری جهت تبلیغ ، پیامکی به تمامی این مشتریان ارسال نمایید تا تاثیر آن را در مشتریانتان احساس کنید. به طور مثال : منتظر حضور شما در اردیبهشت ماه امسال هستیم!…

دفترچه تلفن این امکان را نیز ارائه می دهد تا در زمان حضور مشتریان بتوان به سهولت پیامک به آنان ارسال نموده و اطلاع رسانی های لازم را انجام دهید. به طور مثال پس از ورود پیامک خوش آمد گویی و یا ارسال رمز wifi هتل می تواند رضایت بسیاری از مشتریان هتل شما گردد.

ارسال با نام به دفترچه تلفن نیز ماژولی می باشد که با استفاده از آن متن پیامک های شما همراه با اطلاعات مخاطب به آسانی با یک ارسال ، انجام می گردد. به طور مثال جناب آقای احمدی منتظر حضور شما در اردیبهشت ماه امسال نیز هستیم! قطعا تاثیر این پیامک از ارسال بدون نام آن بیشتر می باشد!

از آنجا که کلیه شماره های سامانه پیام کوتاه ایده پردازان اختصاصی می باشند امکان دریافت پیامک نیز برای شما میسر می باشد. شما می توانید انتقادات و پیشنهادات مشتریان هتل تان را از طریق پیامک دریافت نموده و از قسمت گزارشات پیامک های دریافتی مشاهده نمایید.

ماژول پاسخ تبلیغاتی این امکان را می دهد تا سامانه ی پیامکی شما در پاسخ پیامک های دریافتی به صورت اتوماتیک از فرستنده تشکر نمایدماژول منشی پیامکی نیز این امکان را برای مشتریان شما فراهم می کند تا با ارسال کلید واژه های مشخص شده ای از سمت شما مانند عدد 1 ، متن مشخصی را از شما دریافت نمایند. به طور مثال با ارسال عدد 16 ، منوی شام شب برای مهمان های هتل ارسال گردد.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • ۱۷۰ نمایش
  • هادی عربی گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی