هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هـادی عـربی گل
مدرس ،کارشناس خبره محلی هتلداری و گردشگری کد 868 ، مشاور در رشته های هتلداری و جهانگردی
رئیس کمیسیون بازرسی ، ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات جامعه حرفه ای هتل آپارتمانهای خراسان رضوی
دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) گردشگری از دانشگاه پیام نور مشهد
مدیریت بازرگانی و سیاستگذاری فروش شرکت تعاونی گردشگری هشتمین مسیر
مدیریت میانی و مشاور در تجهیز ، راه اندازی و بهره بره هتل لشکر 10 سپاه سید الشهدا
مشاور و مدیر زائر سرای باران (هتل باران ) شرکت قطارهای مسافربری رعد
مدیر و مشاور تجهیز و راه اندازی هتل آپارتمان ابرار خیابان امام رضا
مدیر و مشاور هتل آپارتمان کرانه
مدیر فروش تورهای سوریه - صبح پرواز مشهد
نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران
نماینده و مسئول فروش هتل کینگ تایم سوریه – دمشق زینبیه
نماینده و مسئول سیاستگذاری فروش شرکت پارسیان – طرف قرارداد شرکت پایاپارس نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر سیاستگذاری و بازاریابی فروش شرکت هتل پردیس
مدرس رشته هتلداری در هنرستان هتلداری همای سعادت
مدرس در مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر هشتم
نماینده و مشاور اسکان خانواده های قرارگاه 63 خاتم الانبیاء استان تهران
مسئول تورهای دانش آموزی شهر تهران مستقردر دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی افرا گشت
مسئول اسکان همایش مدیران هتل های کشور در هتل پارس مشهد
مدرس تخصصی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در صنعت هتلداری
مدرس تخصصی متصدی فرانت آفیس ، متصدی البسه و بازاریابی و سیاستگذاری فروش
مدرس تخصصی در مرکز هتلداری همیار هتل
مدرس هتلداری در هنرستان هتلداری و گردشگری هما
معاون اجرایی موسسه آموزشی هما پژوهش توس
مسئول کمیته اسکان چهاردهمین و پانزدهمین و شانزدهیمن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدرس ، کارشناس تجهیز هتل بین المللی صدف ( هرات - افغانستان )
مشاور و کارشناس تجهیز واحدهای اقامتی و پذیرایی پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مالکین و مدیریت اجرایی هتل ایران زمین
مدیر هتل لاله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
مدیر اجرایی واحد بهره برداری از برج اقامتی آراد
عضو انجمن کارشناسان خبره محلی شهرستان مشهد
ارزیاب اقامتگاههای بوم گردی
مدیر عامل شرکت هتلداری و گردشگری هشتمین گل بهشت

شماره های تماس : 09151105825 - 09391105825

www.instagram.com/hadiarabigol


نویسندگان

شرح وظایف کاپیتان

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ق.ظ

1-    وقتی که کاپیتان از تعداد میهمانان اطلاع حاصل کرد، انان را به سوی میزی هدایت می کند که در اطراف ان، به تعداد میهمانان صندلی قرار دارد زیرا در غیر اینصورت مشکلاتی پیش خواهد آمد. مثلا اگر عده مهمانان دو نفر باشدو آنان را به سوی میزی که دارای شش صندلی است راهنمایی کند از نظر تعدا صندلی در سالن احساس کمبود خواهد شد و جابه جایی بی جهت صندلی ها نیز نوعی زحمت و بی نظمی ایجاد می کند.

2-    رفتار مودبانه و احترام امیز نسبت به مهمانان احترام متقابل را در پی خواهد داشت و یکی از علل موفقیت در رستوران درهمین نکته نهفته است.

3-    تقسیم کار بین میزبان ها به نحوی که همه میزبان ها به نسبت تقریبا مساوی مشغول کار باشند چنانچه یک قسمت سالن پر از مهمان و مشتری و در نتیجه شلوغ باشد  و قسمتهای دیگر خالی بماند و میزبان های آن بیکار بایستند در سرعت عمل و راندمان  کار خللی ایجاد خواهد شد.در این موقع کاپیتان باید دقت نماید مشتریان جدید ی را که وارد رستوران می شوند به قسمتی هدایت کند که میزبان های آن قسمت بیکار هستند.

4-    چون تقسیم کارمیزهای  رستوران بین میزبان ها به عهده او می باشد باید با دقت و تعمق میهمانان معین و شناخته شده را به طرف میزهایی راهنمایی کند که میزبان های ورزیده و مودب و مجرب تری در آنجا مشغول به کار باشند ، تا بهتر از عهده پذیرایی بر آیند

5-    در مواقعی که مشتریان مشغول خوردن غذا هستند و میهمانان جدیدی از درب وارد نمی شوند نباید کاپیتان بیکار و بی توجه بایستد بلکه باید جوانب رستوران را زیر نظر بگیرد تا در صورتیکه مشتری به چیزی نیاز داشته باشد و میزبان متوجه نشده ، به میزبان اشاره کند که فلان میز کاری دارد تا بدینوسیله سفارش مهمان انجام پذیرد

6-    مراقبت نماید که هر میزبان نزدیک میزهای خود قرار گرفته باشد نه اینکه همه یا عده ای از میزبان ها در گوشه ای جمع شوند و مشغول صحبت گردند

7-    میزبان ها نباید میزهای خو د را ترک کنند مگر در مواقع کار وانجام  سفارش مشتری

8-    قبل از شروع کار رستوران باید به همه میزها و  قسمتها سرکشی کند که سرویس ها مرتب و تمیز باشد

9-    دقت نماید که لباس میزبان ها نظیف و مرتب واتو شده باشد

10-مانع از آن شود که گارسن ها هنگام کار و تحویل غذا با صدای بلند صحبت کنند

        11-منوی غذای هر روز را تایپ و آماده نماید

        12- میزهای رزرو شده را مشخص و معین نمایید

13- تحویل رو میزیها ودستمال های سفره برای شستشوبه قسمت لباسشویی وگرفتن مجدد آن       به عهده اوست

14- بازدید میزهای کنار رستوران(میزهای استیشن) که تمام لوازم و وسایل مورد نیاز روی آن قرار داده می شود

15- مواظبت نماید که مزبان ها به صحبتهای خصوصی مسافران و مشتریان بگوش نایستند  و به عبارت دیگر استراق سمع نکنند.

16- خود نیز با همکاران و میزبان ها بلند صحبت نکند

17- تذکر دهد که میزبان ها وقتی سراغ کاری میروند ولو اینکه عجله دارند از دویدن داخل  رستوران خودداری کند

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۱
  • ۱۶۴۹ نمایش
  • هادی عربی گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی