هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هـادی عـربی گل
مدرس ،کارشناس خبره محلی هتلداری و گردشگری کد 868 ، مشاور در رشته های هتلداری و جهانگردی
رئیس کمیسیون بازرسی ، ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات جامعه حرفه ای هتل آپارتمانهای خراسان رضوی
دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) گردشگری از دانشگاه پیام نور مشهد
مدیریت بازرگانی و سیاستگذاری فروش شرکت تعاونی گردشگری هشتمین مسیر
مدیریت میانی و مشاور در تجهیز ، راه اندازی و بهره بره هتل لشکر 10 سپاه سید الشهدا
مشاور و مدیر زائر سرای باران (هتل باران ) شرکت قطارهای مسافربری رعد
مدیر و مشاور تجهیز و راه اندازی هتل آپارتمان ابرار خیابان امام رضا
مدیر و مشاور هتل آپارتمان کرانه
مدیر فروش تورهای سوریه - صبح پرواز مشهد
نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران
نماینده و مسئول فروش هتل کینگ تایم سوریه – دمشق زینبیه
نماینده و مسئول سیاستگذاری فروش شرکت پارسیان – طرف قرارداد شرکت پایاپارس نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر سیاستگذاری و بازاریابی فروش شرکت هتل پردیس
مدرس رشته هتلداری در هنرستان هتلداری همای سعادت
مدرس در مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر هشتم
نماینده و مشاور اسکان خانواده های قرارگاه 63 خاتم الانبیاء استان تهران
مسئول تورهای دانش آموزی شهر تهران مستقردر دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی افرا گشت
مسئول اسکان همایش مدیران هتل های کشور در هتل پارس مشهد
مدرس تخصصی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در صنعت هتلداری
مدرس تخصصی متصدی فرانت آفیس ، متصدی البسه و بازاریابی و سیاستگذاری فروش
مدرس تخصصی در مرکز هتلداری همیار هتل
مدرس هتلداری در هنرستان هتلداری و گردشگری هما
معاون اجرایی موسسه آموزشی هما پژوهش توس
مسئول کمیته اسکان چهاردهمین و پانزدهمین و شانزدهیمن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدرس ، کارشناس تجهیز هتل بین المللی صدف ( هرات - افغانستان )
مشاور و کارشناس تجهیز واحدهای اقامتی و پذیرایی پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مالکین و مدیریت اجرایی هتل ایران زمین
مدیر هتل لاله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
مدیر اجرایی واحد بهره برداری از برج اقامتی آراد
عضو انجمن کارشناسان خبره محلی شهرستان مشهد
ارزیاب اقامتگاههای بوم گردی
مدیر عامل شرکت هتلداری و گردشگری هشتمین گل بهشت

شماره های تماس : 09151105825 - 09391105825

www.instagram.com/hadiarabigol


نویسندگان

آداب معاشرت در محیط کار

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۱ ب.ظ

موضوع مهم آداب معاشرت در محیط کار، که قصد دارم در این مقاله برخی نوشته هایی را که تاکنون

در وبسایت کارکنان در رابطه با اصول معاشرت با افراد درون سازمان(همکاران، مدیران، کارمندان) یا

برون سازمان(میهمانان، مشتریان، ارباب رجوع) منتشر شده است را معرفی نمایم.

برای مطالعه هر مقاله ای که پیشنهاد شده است، کافیست روی لینک های قرمز رنگ کلیک نمایید.

قبل از شروع  باید پاسخ دو پرسش را بخوبی بدانیم:

۱- آداب و نحوه دست دادن

آداب و نحوه دست دادن _ چگونه دست دهیم؟

در ارتباطات کاری یکی از موضوعات مهم که باید درنظر بگیریم، اولین برخوردهایی هست که با دیگران داریم و

در این میان یکی از کارهایی که معمولا انجام می دهیم، دست دادن است.

۲- نحوه با همکاران: با همکارانی که ما را عصبانی می کنند چگونه رفتار کنیم؟

برخورد-با-همکاران-عصبانی

برخی افراد در محیط کار هستند که واقعاً ما را زیاد عصبانی می کنند و نظرات مختلفی در رابطه با نحوه ارتباط

با این افراد هست که برخی می گویند همان فرد و چیزی که باعث عصبانیت ما شده است، با آن فرد همانگونه

که باعث عصبانیت ما شده است ما نیز عمل متقابل انجام دهیم و با او نیز همانگونه برخورد نماییم.

نظر برخی دیگر این است که خیر، اگر فردی که به شما بی احترامی کرد و به هر شکلی باعث عصبانیت ما شد،

شما به او احترام بگذارید و او نیز صحبت و رفتار خود را به اصطلاح پس خواهد گرفت و او نیز خوب خواهد شد.

نظرات بسیار مختلف هست، اما آن چیزی بنده پیشنهاد دادم از لینک زیر می توانید مطالعه کنید:

۳- آداب معاشرت در محیط کار: آداب گفتگو و استفاده از تلفن

آداب گفتگو و استفاده از تلفن در محل کار

امروزه بسیاری از ارتباطات برون سازمانی بصورت غیرحضوری و از ابزار و طرق مختلف انجام می شود، یکی از

این ابزارها، تلفن هست.

اما همانطور که این ابزار کار ما را راحت کرده است، اما لازم هست آداب استفاده از آنرا نیز بیاموزیم.

تصمیم دارید با مجموعه ی دیگری تماس بگیرید و درباره همکاری یا … صحبتی داشته باشید آیا آداب گفتگوی

تلفنی را می دانید؟

۴٫ آداب معاشرت در محل کار – چگونه به مدیر یا کارمند خود نه بگوییم؟

چگونه به مدیر یا کارمند خود نه بگوییم؟

در محیط های کاری بسیار پیش می آید که به همکار خود مثل مدیر یا کارمند خود نه بگوییم و در این شرایط

هست که برای ما یادگیری هنر نه گفتن امری ضروری خواهد بود و ما دنبال راه حلی مناسب می گردیم که

باعث ناراحتی طرف مقابل نشود.

به نظر بنده  آنچه که در این شرایط بیشترین اهمیت را دارد و ممکن است باعث موفقیت و یا

شکست شما در این گفتگو شود، نحوه و چگونگی انتقال این نه گفتن به همکار خود هست.

از طریق لینک زیر، با تکنیک هایی حرفه ای برای مهارت نه گفتن به همکار خود خواهم گفت و شما تنها لازم

است این تکنیک ها را برای موضوع خود جایگزین کنید و نتیجه ی مثبت آن را ببینید، موردی که می توانست

به دلخوری بینجامد چگونه تبدیل به گفتگویی مثبت خواهد شد.

۵٫ آداب معاشرت در محیط کار: برای داشتن همکارانی با ادب و با نزاکت چکار کنیم؟

برای داشتن همکارانی با ادب و با نزاکت چکار کنیم؟

در محیط کار ممکن است مدیر یا کارکنان به دلیل بی ادبی و بی نزاکتی در سازمان/شرکت باعث صدمه های

جبران ناپذیری شوند وهمه کسانی که با این رفتار زشت روبرو شده اند به آن واکنش منفی نشان داده و

بخواهند تلافی این کار را داشته باشند و به عمد یا غیرعمد از میزان کیفیت کار خود کم کرده اند و یا

انگیزه ای برای کار بهتر نداشته باشند و همچنین باعث شده تمام

روز فرد خراب شده و فرد با ناراحتی محل کار خود را ترک کرده است.

بسیاری از این رفتارهای نادرست به دلیل ناآگاهی فرد از کار خود هست و به این دلیل نیست که بخواهد از

عمد رفتار ناپسندی داشته باشد

این ضربه زدن ها به همین جا محدود نمی شود بلکه همین رفتارهای زننده باعث می شود که به

مشتریان/ارباب رجوع و سایر همکاران انتقال می دهند و باعث می شود محل کاری داشته باشیم که هر

روز خسته تر از قبل می شود و همچنین باعث می شود هر روز رشد شرکت/سازمان به پایین ترین حد

خود برسد.

۶٫ آداب معاشرت در محیط کار: نحوه درخواست از مدیر عامل (ویژه کارکنان)

چگونه درخواست افزایش حقوق دهیم؟

تعدادی از دغدغه های برخی افراد را قبل از اینکه بخواهند درخواستی داشته باشند را با هم بخوانیم…

  • امروز دیگه میخوام برم به رییسم بگم، چه زمانی و چطوری بگم که با درخواست من

موافقت کنه و در عین حال مدیرم ناراحت نشه؟

  • آقای جعفری با اینکه نصف منم کار نمی کنه ولی ۳۰۰ هزار تومن بیشتر از من می گیره!
  • من خجالت می کشم که به مدیر بگم که جای کار منو عوض کنه و همینطور میترسم که اینو بگم!
  • وای من چند وقته اینجا دارم کار میکنم ولی در پستم هیچ فرقی نکرده و هنوزم مثل روز اولم!

بله؛ این زمزمه ها و احساسات و فکرهای کارمند یا مدیر میانی است که به دلایل بالا و یا هر دلیل دیگری

می خواهددرخواستی را دهد، با خود دارد را در این مقاله تعدادی از مهم ترین آنها را آورده ام.

۷- آداب معاشرت در محل کار: روش شگفت انگیز برای ایجاد و افزایش انگیزه در کارکنان (ویژه مدیران)

ایجاد و افزایش انگیزه در کارکنان

برای هر مدیر ضروریست که این توانایی را داشته باشد تا بتواند انگیزه سازها و انگیزه کش‌ها را بشناسد و

در محیط کار خود پیاده کند تا بتواند بیش‌ترین بازخورد را از کارکنان و نیروهای تحت امر خود داشته باشد و

کارمندان با علاقه کار کنند نه ترس،

پس بیایید تعدادی از روش های ایجاد انگیزه در کارکنان که می توان گفت از مهم‌ترین و اصلی‌ترین

آن‌هاست را باهم در این مقاله یاد بگیریم:

با من همراه بمانید و مقالات بعدی وبسایت را مطالعه بفرمایید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • ۳۲۹ نمایش
  • هادی عربی گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی