هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هـادی عـربی گل
مدرس ،کارشناس خبره محلی هتلداری و گردشگری کد 868 ، مشاور در رشته های هتلداری و جهانگردی
رئیس کمیسیون بازرسی ، ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات جامعه حرفه ای هتل آپارتمانهای خراسان رضوی
دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) گردشگری از دانشگاه پیام نور مشهد
مدیریت بازرگانی و سیاستگذاری فروش شرکت تعاونی گردشگری هشتمین مسیر
مدیریت میانی و مشاور در تجهیز ، راه اندازی و بهره بره هتل لشکر 10 سپاه سید الشهدا
مشاور و مدیر زائر سرای باران (هتل باران ) شرکت قطارهای مسافربری رعد
مدیر و مشاور تجهیز و راه اندازی هتل آپارتمان ابرار خیابان امام رضا
مدیر و مشاور هتل آپارتمان کرانه
مدیر فروش تورهای سوریه - صبح پرواز مشهد
نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران
نماینده و مسئول فروش هتل کینگ تایم سوریه – دمشق زینبیه
نماینده و مسئول سیاستگذاری فروش شرکت پارسیان – طرف قرارداد شرکت پایاپارس نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر سیاستگذاری و بازاریابی فروش شرکت هتل پردیس
مدرس رشته هتلداری در هنرستان هتلداری همای سعادت
مدرس در مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر هشتم
نماینده و مشاور اسکان خانواده های قرارگاه 63 خاتم الانبیاء استان تهران
مسئول تورهای دانش آموزی شهر تهران مستقردر دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی افرا گشت
مسئول اسکان همایش مدیران هتل های کشور در هتل پارس مشهد
مدرس تخصصی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در صنعت هتلداری
مدرس تخصصی متصدی فرانت آفیس ، متصدی البسه و بازاریابی و سیاستگذاری فروش
مدرس تخصصی در مرکز هتلداری همیار هتل
مدرس هتلداری در هنرستان هتلداری و گردشگری هما
معاون اجرایی موسسه آموزشی هما پژوهش توس
مسئول کمیته اسکان چهاردهمین و پانزدهمین و شانزدهیمن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدرس ، کارشناس تجهیز هتل بین المللی صدف ( هرات - افغانستان )
مشاور و کارشناس تجهیز واحدهای اقامتی و پذیرایی پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مالکین و مدیریت اجرایی هتل ایران زمین
مدیر هتل لاله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
مدیر اجرایی واحد بهره برداری از برج اقامتی آراد
عضو انجمن کارشناسان خبره محلی شهرستان مشهد
ارزیاب اقامتگاههای بوم گردی
مدیر عامل شرکت هتلداری و گردشگری هشتمین گل بهشت

شماره های تماس : 09151105825 - 09391105825

www.instagram.com/hadiarabigol


نویسندگان

میزبان و شرایط کاری

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

میزبان کیست؟

 

استانداردھای ظاھری از کارمندان سرویس

لباس کار

یک میزبان باید از تمیز بودن لباس کار و پیراھن خود اطمینان داشته باشد و ھمه لباسھایش اتو شده باشد.

-         موی سرآقایان باید کوتاه باشد تا جایی که گردن دیده شود و موی صورت کاملا اصلاح شود.

-         خانم ھا موھای خود را کامل بسته و آن را پشت سر جمع کنند

-         در آقایان موی صورت کاملا اصلاح شده باشد

-         زدن ژل، کتیرا، روغن مو ممنوع می باشد

-         استفاده از لاک ممنوع

-         باید دائم مسواک زد، دندانها باید سفید باشند

-         قبل از شروع کار باید دوش بگیرید

-         آرایش برای خانم ها حداقل باشد(لایت)

-         ناخن ها باید کوتاه و تمیز باشد

-         بعد از هر سرویس دست های خود را بشویید.

-         پاشنه کفشها تخت یا کوتاه باشد و راحت باشد، نوک پنجه هم تیز نباشد جوراب هم نخی و همرنگ کفش باشد.

 

استانداردهای عمومی

 

-         همیشه لبخند بزنید

-         با دلگرمی و خوشرویی به استقبال مهمان بروید

-         در زمان استقبال به چشم مهمان نگاه کنید

-         در حضور مهمان با کسی مشاجره نکنید

-         با صدای بلند دستور ندهید

-         با لحن رکیک سخن نگویید

-         همیشه در مورد سفارشات به حرفهای دیگران گوش دهید

-         احترام بگذارید تا برایتان احترام قائل شوند

-         هیچوقت باعث عجله مهمان نشوید

-         به گوشه کنار رستوران ،دیوار،صندوق و میز تکیه ندهید

-         نارضایتی مهمان را به مسئولین اطلاع دهید

-         دستهایتان را در جیب نکنید یا به کمربندتان نگیرید

-         دست به سینه مقابل مهمان نایستید

-         سریع راه بروید اما دویدن ممنوع می باشد

-         وقتی مهمان را به میز یا جایی راهنمایی می کنید تند را نروید

-         هیچوقت در مورد غذا داخل آشپزخانه ایراد نگیرید،بلکه به مسئول خود اعلام کنید

-         آدامس جویدن ،آشامیدن،غذا خوردن جلوی میهمان ممنوع می باشد

-         در سالن پذیرایی از پاک کردن صورت و بینی خودداری نمایید

-         هیچوقت غذا، یخ یا هر مواد غذایی را با دست برندارید(از لوازم سرویس استفاده کنید:انبر،قاشق و چنگال)

-         

 

اصول سرویس

 

این قانون از قوانین پایه ای پذیرایی است ، چپ دست و راست دست هم در این موارد مطرح نیست:

-         حمل لوازم با دست چپ و راست انجام شود

-         بشقاب غذا از پشت سر مهمان از سمت راست با دست راست جلوی مهمان ارائه می شود

-         غذاهایی که در سمت چپ مهمان قرار می گیرد از همان سمت با دست ارائه می گردد

-         ظروف را از همان سمت که ارائه کردیم جمع می کنیم

-         تمام نوشیدنی ها از سمت راست سرو می شوند

-         حرکت میزبان به دور میز همچون عقربه ساعت باشد

-         سرو غذا در بشقاب از دیس مهمان سرویس سمت چپ پذیرایی می شود.

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۱
  • ۱۱۴ نمایش
  • هادی عربی گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی