نقش مشاور در سازمان و هتل و مجموعه های گردشگری
نقش مشاور
مشاور وقتی میتواند سیستم درستی ارایه بدهد که راههای سرعت در کار، خدمات، شناخت کامل از معماری، تأسیسات و مدیریت هتل و مشکلات هتلداری را کاملا لمس کرده باشد. کسی که به عنوان مشاور هتلداری برای هتلی مشغول به کار میشود، باید از استاندارهای تاسیسات گردشگری و هتلی آسنا ، اندازه اتاقها، آشپزخانه، پنتری، تختها، ملافه، روبالش، نوع و نصب آسانسور و ویژگیهای آن، نوع دستگاه تلفن و ویژگیهای آن، نوع موکت خلاصه ویژگیهای کلیه تجهیزات و وسایل هتل و اندارههای استاندارد و نرمافزارها و سختافزارهای جدید و مختلف و قابلیتهای سیستمهای نرمافزاری و شبکه LAN، سیستم گردش کار، حتی رنگ لولههای تأسیسات هتل و استاندارهای آن کاملا آگاه باشد. به عبارت دیگر در تمام قسمتهای هتل چه از نظر فنی مهندسی، معماری، طراحی، نرمافزاری و سختافزاری کامپیوتر و خلاصه کلیه قسمتها سر در بیاورد تا بتوان هتلی بدون نقص ساخت و مشاور هتلداری باید تمام اتفاقاتی که ممکن است در هتل پیش آید پیشبینی نماید.
- ۰۰/۱۰/۱۹
- ۱۱۷ نمایش