هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هـادی عـربی گل
مدرس ،کارشناس خبره محلی هتلداری و گردشگری کد 868 ، مشاور در رشته های هتلداری و جهانگردی
رئیس کمیسیون بازرسی ، ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات جامعه حرفه ای هتل آپارتمانهای خراسان رضوی
دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) گردشگری از دانشگاه پیام نور مشهد
مدیریت بازرگانی و سیاستگذاری فروش شرکت تعاونی گردشگری هشتمین مسیر
مدیریت میانی و مشاور در تجهیز ، راه اندازی و بهره بره هتل لشکر 10 سپاه سید الشهدا
مشاور و مدیر زائر سرای باران (هتل باران ) شرکت قطارهای مسافربری رعد
مدیر و مشاور تجهیز و راه اندازی هتل آپارتمان ابرار خیابان امام رضا
مدیر و مشاور هتل آپارتمان کرانه
مدیر فروش تورهای سوریه - صبح پرواز مشهد
نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران
نماینده و مسئول فروش هتل کینگ تایم سوریه – دمشق زینبیه
نماینده و مسئول سیاستگذاری فروش شرکت پارسیان – طرف قرارداد شرکت پایاپارس نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر سیاستگذاری و بازاریابی فروش شرکت هتل پردیس
مدرس رشته هتلداری در هنرستان هتلداری همای سعادت
مدرس در مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر هشتم
نماینده و مشاور اسکان خانواده های قرارگاه 63 خاتم الانبیاء استان تهران
مسئول تورهای دانش آموزی شهر تهران مستقردر دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی افرا گشت
مسئول اسکان همایش مدیران هتل های کشور در هتل پارس مشهد
مدرس تخصصی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در صنعت هتلداری
مدرس تخصصی متصدی فرانت آفیس ، متصدی البسه و بازاریابی و سیاستگذاری فروش
مدرس تخصصی در مرکز هتلداری همیار هتل
مدرس هتلداری در هنرستان هتلداری و گردشگری هما
معاون اجرایی موسسه آموزشی هما پژوهش توس
مسئول کمیته اسکان چهاردهمین و پانزدهمین و شانزدهیمن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدرس ، کارشناس تجهیز هتل بین المللی صدف ( هرات - افغانستان )
مشاور و کارشناس تجهیز واحدهای اقامتی و پذیرایی پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مالکین و مدیریت اجرایی هتل ایران زمین
مدیر هتل لاله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
مدیر اجرایی واحد بهره برداری از برج اقامتی آراد
عضو انجمن کارشناسان خبره محلی شهرستان مشهد
ارزیاب اقامتگاههای بوم گردی
مدیر عامل شرکت هتلداری و گردشگری هشتمین گل بهشت

شماره های تماس : 09151105825 - 09391105825

www.instagram.com/hadiarabigol


نویسندگان

قوانین لغو رزرو مراکز اقامتی

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ق.ظ

قوانین لغو رزرو مراکز اقامتی

ذخیره اتاق و لغو آن بنا بر درخواست متقاضی و به نام مهمان استفاده کننده صادر و غیرقابل انتقال است.

تغییر تاریخ در صورت امکان و خالی بودن اتاق در تاریخ جدید بدون هزینه خواهد بود. در غیر اینصورت ابطال رزرو قبلی و انجام رزرو در تاریخ جدید، هر دو تابع مقررات مندرج در بندهای مرتبط همین آیین نامه است.

در صورتی که پس از واریز مبلغ رزرو و دریافت برگ تایید به هر دلیل رزرو توسط متفاضی کنسل شود، میزان خسارتی که باید توسط مهمان پرداخت شود( از مبلغ پیش پرداخت کسر شود) به شرح زیر محاسبه خواهد شد:

الف) در محدوده زمانی بین صدور برگ تایید رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی 20% یک شب به ازای هر اتاق

ب ) در محدوده بین 48 ساعت تا 24 ساعت قبل از ورود به اتاق ، مبلغ 50 درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق

ج ) از 24 ساعت قبل تا زمان ورود ، مبلغ 70 درصد هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق.

تبصره 1 ) ساعت رسمی check out  و check in  به ترتیب 12 و 14 است.

تبصره 2 ) در صورتی که تعداد اتاق رزروشده بیش از 5 اتاق باشد، رقم خسارت از 20 درصد به 10 درصد تقلیل می یابد.

حداکثر مبالغ پیش پرداخت جهت رزرو ، هزینه اقامت یک شب به ازای هر اتاق است.

تبصره 1 – مبلغ دریافتی برای پیش پرداخت نباید از 30 درصد کل هزینه اقامت کمتر باشد.

تبصره 2 – محدودیتی در خصوص سقف مبلغ پیش پرداخت وجود نداشته و واحد اقامتی می تواند کل هزینه اقامت را از مهمان دریافت کند.

چنانچه مهمان در زمان مقرر به واحد اقامتی مراجعه نکرده یا تا موعد مقرر به صورت مکتوب علت عدم حضور خود را به واحد اعلام نکند، مکان ذخیره شده فقط به مدت یک شب خالی نگه داشته شده و حواله ذخیره جا از روز بعد باطل می شود. در این حالت، خسارت وارده بر اساس هزینه یک شب اقامت به ازی هر اتاق محاسبه و از مبلغ پیش پرداخت کسر خواهد شد.

چنانچه به علل خاص (رخداد بلایای طبیعی و حوادثی خارج از کنترل و اراده دو طرف) رزرو انجام شده توسط واحد اقامتی لغو شود، وجوه دریافتی باید عینا" به مسافر مسترد شود.

چنانچه پس از واریز مبلغ رزرو و دریافت برگ تاییدیه، واحد اقامتی به هر دلیلی غیر از موارد خاص نتواند نسبت به ارائه مکان بر اساس تاییدیه صادره اقدام کند، مدیر واحد موظف است با موافقت مهمان نسبت به تامین واحد اقامتی دیگری با شرایط و قیمت مشابه برای مهمان اقدام کرده و در غیر این صورت، ضمن استرداد کل وجه دریافتی، جریمه ای معادل 50% هزینه یک شب اقامت به ازای هر اتاق را به ایشان پرداخت کند.

چنانچه مسافر پس از رزرو و اقامت در هتل بنا به هر دلیلی از ادامه اقامت در هتل منصرف شود، هزینه یک شب اقامت به ازای هر اتاق محاسبه و از مبلغ پیش پرداخت کسر خواهد شد.

تبصره 1) هزینه رزرو برای مدت دو شب در صورت انصراف مسافر پس از اقامت شب اول قابل استرداد نخواهد بود.

تبصره 2) در صورتی که مدت رزرو بیش از یک هفته باشد هزینه دو شب اقامت به ازای هر اتاق محاسبه و از مبلغ پیش پرداخت کسر خواهد شد.

تبصره 3) چنانچه هتل ها قوانین خاص دیگری نسبت به قوانین مذکور، داشته باشند جرایم مطروحه باید طبق قوانین اصلی هتل، توسط مهمان پرداخت شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۴
  • ۱۸۲ نمایش
  • هادی عربی گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی