هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هادی عربی گل - مدرس و مشاور ، مدیر هتلداری و جهانگردی

هادی عربی گل - مدیر ، مشاور ، مدرس و کارشناس هتلداری

هـادی عـربی گل
مدرس ،کارشناس خبره محلی هتلداری و گردشگری کد 868 ، مشاور در رشته های هتلداری و جهانگردی
رئیس کمیسیون بازرسی ، ارزیابی ، نظارت و رسیدگی به شکایات جامعه حرفه ای هتل آپارتمانهای خراسان رضوی
دکترای حرفه ای کسب و کار (DBA) گردشگری از دانشگاه پیام نور مشهد
مدیریت بازرگانی و سیاستگذاری فروش شرکت تعاونی گردشگری هشتمین مسیر
مدیریت میانی و مشاور در تجهیز ، راه اندازی و بهره بره هتل لشکر 10 سپاه سید الشهدا
مشاور و مدیر زائر سرای باران (هتل باران ) شرکت قطارهای مسافربری رعد
مدیر و مشاور تجهیز و راه اندازی هتل آپارتمان ابرار خیابان امام رضا
مدیر و مشاور هتل آپارتمان کرانه
مدیر فروش تورهای سوریه - صبح پرواز مشهد
نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران
نماینده و مسئول فروش هتل کینگ تایم سوریه – دمشق زینبیه
نماینده و مسئول سیاستگذاری فروش شرکت پارسیان – طرف قرارداد شرکت پایاپارس نمایشگاه بین المللی مشهد
مدیر سیاستگذاری و بازاریابی فروش شرکت هتل پردیس
مدرس رشته هتلداری در هنرستان هتلداری همای سعادت
مدرس در مرکز آموزش هتلداری و جهانگردی رنگین سپهر هشتم
نماینده و مشاور اسکان خانواده های قرارگاه 63 خاتم الانبیاء استان تهران
مسئول تورهای دانش آموزی شهر تهران مستقردر دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی افرا گشت
مسئول اسکان همایش مدیران هتل های کشور در هتل پارس مشهد
مدرس تخصصی الگوهای رفتاری و آداب معاشرت در صنعت هتلداری
مدرس تخصصی متصدی فرانت آفیس ، متصدی البسه و بازاریابی و سیاستگذاری فروش
مدرس تخصصی در مرکز هتلداری همیار هتل
مدرس هتلداری در هنرستان هتلداری و گردشگری هما
معاون اجرایی موسسه آموزشی هما پژوهش توس
مسئول کمیته اسکان چهاردهمین و پانزدهمین و شانزدهیمن جشنواره بین المللی امام رضا (ع)
مدرس ، کارشناس تجهیز هتل بین المللی صدف ( هرات - افغانستان )
مشاور و کارشناس تجهیز واحدهای اقامتی و پذیرایی پالایشگاه گاز ایلام
نماینده مالکین و مدیریت اجرایی هتل ایران زمین
مدیر هتل لاله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام
مدیر اجرایی واحد بهره برداری از برج اقامتی آراد
عضو انجمن کارشناسان خبره محلی شهرستان مشهد
ارزیاب اقامتگاههای بوم گردی
مدیر عامل شرکت هتلداری و گردشگری هشتمین گل بهشت

شماره های تماس : 09151105825 - 09391105825

www.instagram.com/hadiarabigol


نویسندگان

ده نکته از آداب معاشرت در محیط کار

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ

ده نکته از آداب معاشرت در محیط کار

باید بدانید چگونه در محیط کار با همکارانتان روابطی اصولی، دوستانه و مؤدبانه برقرار کنید، نه‌فقط برای اینکه هرروز وقت بیشتری در کنار آن‌ها کار

می‌کنید، بلکه به این دلیل که آن‌ها باعث خواهند شد شما در کارتان کارایی بهتری داشته باشید و باعث ارتقاء در شغل شما می‌شوند.

اولین گام در آداب معاشرت حرفه‌ای، احترام به‌طرف مقابل است، و باید به حریم خصوصی‌شان احترام گذاشت و در همه حال مراقب رفتارمان با

دیگران باشیم.

دفتر کار جایی است که بخش قابل‌توجهی از روزهای زندگی ما در آن و  کنار همکارانمان سپری می‌شود. ناگفته پیداست که چگونگی رفتار و

برخورد ما در این محیط از اهمیت بسزایی برخوردار است.

توصیه‌های آداب معاشرت در محیط کار

۱-یک سلام و روز بخیرگرم هم بر روحیه خودتان و هم بر حال‌و روز همکارانتان تأثیر مثبت دارد. این موهبت را از خودتان، سایرین و فضایی که در آن

مشغول به کار هستید، دریغ نکنید.

۲-زمانی که به کسی معرفی می‌شوید، اگر پشت میزتان نشسته‌اید، برخیزید. این کار به برقراری رابطه‌ای صحیح و مسالمت‌آمیز میان شما و آن

فرد کمک بزرگی می‌کند. در غیر این صورت احتمال نادیده گرفتن شما توسط طرف مقابلتان بالا می‌رود و این به نفع شما نیست.

۳-هنگام معرفی خودتان، نام و نام خانوادگی خود را کامل ادا کنید. درصورتی‌که پسوند یا پیشوند طولانی یا دشواری دارید، بهتر است از آن

صرف‌نظر کنید، یا در صورت داشتن کارت ویزیت اشاره‌ای کوتاه به املا و تلفظ صحیح آن داشته باشید.

۴-در صورتی که شما فرد عالی‌رتبه یا میزبان هستید، باید برای دست دادن پیش‌قدم شوید.،اگر میزبان نیستید و میزبان شما این کار را انجام نداد،

بهتر است برای نشان دادن حسن نیتتان و البته با در نظر گرفتن مرزهای جنسیتی و دینی برای دست دادن اقدام کنید.

۵-لباس به‌عنوان عامل مهمی در ارتباطات غیر کلامی  می‌تواند اعتبار حرفه‌ای شمارا افزایش دهد، یا از آن بکاهد. نکته‌ای که هرگز نباید فراموش

شود، این است که لباس در چهارچوب قوانین اداری و هنجارهای پذیرفته‌شده در جامعه به‌عنوان پوشش رسمی واداری جای بگیرد.

۶-یک یا دو بار گفتن «متشکرم» در هر مکالمه کاری، کافی است. به کار بردن بیش‌ازحد این واژه در مکالمه‌های شغلی و اداری می‌تواند شمارا نزد

طرف مقابل درمانده و ناتوان نشان دهد.

۷-درصورتی‌که پروژه یا فعالیتی با سرپرستی شما به پایان رسید، بهتر است ظرف مدت کوتاهی که بیشتر از یک روز کاری نباشد، پیام‌های تشکر

جداگانه‌ای برای افراد درگیر در آن پروژه ارسال کنید.

۸-در محل کارتان صندلی را برای هیچ شخصی بیرون نکشید؛ چه خانم و آقا و در هر رتبه و جایگاه شغلی. این کار در فضای اداری چاپلوسانه به نظر

می‌رسد و صورت پسندیده‌ای ندارد.

۹-به حریم خصوصی افراد، چه در قالب مسائل شخصی و چه در قالب امور شغلی احترام بگذارید. دخالت در امور همکارانتان یک خط قرمز پررنگ

است که رد شدن از آن می‌تواند شمارا از چشم همه بیندازد.

۱۰-در طول مکالمه و به‌خصوص در زمان اشاره کردن توجه داشته باشید که انگشتانتان را در کنار یکدیگر قرار دهید. دراز کردن انگشت اشاره به هر

سمتی می‌تواند عملی تند و تهاجمی برداشت شو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۰۴
  • ۱۶۹ نمایش
  • هادی عربی گل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی